Jak mogę zapłacić za bilet?
Możesz zapłacić za pomocą:
- karty kredytowej / debetowej,
- przelewu internetowego,
- blika,
- Google Pay, Masterpass, Visa Checkout.
Czy mogę złożyć zamówienie mailowo?
Nie, wszystkie zamówienia muszą zostać złożone przez naszą stronę.
Czy mogę kupić kilka biletów na swoje konto?
Możesz kupić kilka biletów i przekazać je znajomym/współpracownikom. Zamów wszystkie bilety na swoje konto i zapłać za nie. Następnie przekaż bilety uczestnikom za pomocą funkcji “Przekaż bilet‘’.
Jak mogę otrzymać fakturę proforma?
Jeśli potrzebujesz faktury proforma złóż zamówienie na naszej stronie i zatrzymaj się na etapie płatności. Następnie dostaniesz wiadomość mailową potwierdzającą zamówienie, gdzie możesz pobrać fakturę proformę.
Jak mogę otrzymać fakturę VAT?
Otrzymasz fakturę VAT na adres e-mail podany w zamówieniu. Możesz również pobrać fakturę na Twoim profilu. Dokument będzie gotowy 48 godzin po zaksięgowaniu płatności.
Czy możecie odliczyć VAT?
Aby zachować zgodność z prawem UE (art. 53 i 54 dyrektywy VAT), nie możemy sprzedać biletu na Konferencję odbiorcy zagranicznemu bez VATu.
Nie jesteśmy jednostką objętą systemem oświaty ani podmiotem, który uzyskał akredytację do przeprowadzania usług kształcenia zawodowego i przekwalifikowania zawodowego i dlatego nie stosujemy obniżenia ceny za bilet na konferencję o podatek VAT.
Czy mogę się zarejestrować na konferencję i zapłacić później?
Tak, możesz teraz zamówić bilet i zapłacić później kartą kredytową/debetową, przelewem online, blik, Google Pay, Masterpass, Visa Checkout. Gdy zostaniesz poproszony o zapłatę (przy zamawianiu biletu), wybierz opcję płatności później. Następnie będziesz mieć 7 dni na dokończenie rejestracji zanim Twój bilet zostanie anulowany.