Jak robić strategiczny marketing w czasach wielkiego chaosu?
14:15 - 14:35, 24 listopada 2025 / GROWTH
Wystąpienie będzie podzielone na dwie części.
W pierwszej omówię kwestie, które dziś uważam za generujące duży chaos we wzroście firm przez marketing.
Będą to kolejno:
- odtwórcze działanie AI,
- dostęp do wielu sprzecznych źródeł wiedzy,
- punktowe historie sukcesów biznesowych bez pełnych kontekstów,
- brak jasnych kanonów pracy w branży marketingowej,
- brak formalnej kwalifikacji do zawodu marketera.
W drugiej części przedstawię, jak moim zdaniem można wyjść z tego chaosu.
Propozycje rozwiązań to:
- nowy sposób myślenia o wyróżniku marki,
- zamiana mocnych stron na propozycję wartości,
- rozwój segment po segmencie,
- praca według jednej metodologii marketingowej,
- ograniczenie interakcji z treściami twórców marketingowych.
Wystąpienie będzie pokazywało transformację przedsiębiorcy od biernej konsumpcji treści marketingowych do aktywnego tworzenia marki, która nie musi konkurować ceną. W przykładach odwołam się od branży technologicznej, biznesu B2B oraz marki premium.
Poza praktycznymi wskazówkami wystąpienie będzie akcentowało moje przemyślenia i doświadczenia jako founderki biznesu marketingowego oraz zewnętrznego dyrektora marketingu w firmach klientów.
ŚCIEŻKA: